Wat hebben we vandaag gekocht?
|
13-04-2020, 01:52 PM
![]() |
|||
|
|||
RE: Wat hebben we vandaag gekocht?
(13-04-2020 12:55 PM)wvd schreef:(13-04-2020 11:05 AM)Vinoco schreef:(13-04-2020 10:41 AM)Thomas schreef:(12-04-2020 06:09 PM)GP1978 schreef: Van een goed Brunello jaar, 2015, tevens geboortejaar van mij zoon, wil ik mij toch een paar zaken in de kelder leggen. Van de Brunello's die jij noemt ken ik alleen Biondi Santi (voor mij echt de meest oninteressante dunne Brunello die ik ken, maar daar hadden we het al eerder over) en Paganelli. De Paganelli is inderdaad nog lang niet op dronk. Ik zal dan specifiek zijn in de Brunello's 2010 die het afgelopen jaar in mijn glas kwamen en nog lang niet klaar zijn (de meesten zelfs compleet dicht): Casanova di Neri Tenuta Nuova en Cerretalto, Madonna delle Grazie il Maronetto en de basis Il Marroneto. Valdicava Madonna del Piano, Canalicchio di Sopra gewoon en Riserva, Cerbaiona, Poggio al Vento Col D'Orcia, Giodo (1 van mijn lievelingsdomeinen op dit moment. Hou in de gaten!), Le Chiuse Diecianni, Mastrojanni D'Asino, Poggio di Sotto Riserva, Salvioni Cerbaiola, Ucceliera basis en riserva. Ik vergeet er vast nog een paar maar deze schieten me zo te binnen. Iedere Steak onder 500 gram is Carpaccio Handelaar in High-end wijnen |
|||
|