Nieuws, artikels.
|
17-07-2020, 01:17 PM
![]() |
|||
|
|||
RE: Nieuws, artikels.
(17-07-2020 12:29 PM)Olivier schreef:Citaat:Citaat:Snap het punt ook niet. Je weet toch dat het wijnboek van die wijnwinkel is. Er is toch niets verborgen? Dan koop je dat boek toch niet als je er gevoelig voor bent? Toch? Of denk ik nu te simpel?Vind ik ook. Het is geen verplichte kost zoals op school he. Niemand is verplicht die te kopen, laat staan de wijnen erin te proberen. En vooral, wie koopt zulk een boek? En dan nog... Als leek moest je al goed gaan zoeken om alle puzzelstukjes tesamen te brengen en tot de conclusie te komen waartoe ik kwam. Dat is een beetje het probleem. Maar inderdaad, voor mij genoeg om het boek gewoon niet te kopen. [/quote] Inderdaad, de nagel op de kop: als leek! Maar als je als leek/beginner zulk een boek koopt, met heel waarschijnlijk zeer mooie wijnen in, dan zou ik blij zijn dat ik ze ergens kan kopen in de buurt. En te proberen. En vallen ze tegen, dan is dat wat we allemaal al honderden keren hebben meegemaakt in onze zoektocht (bij mij ook vaak door boeken die ik kocht). En gaandeweg wordt je daarin zelfstandiger, toch? Vineuze groeten, Bert (Genetisch gelinkt aan wijnimport HOPEwines Duffel) |
|||
|