Welkom, gast!


 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Domaine Grand Veneur
29-05-2012, 06:46 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 29-05-2012 om 06:47 PM door Mt.)
Bericht: #1
Domaine Grand Veneur
Domaine Grand Veneur Châteauneuf-du-Pape 2007

Van de kelder in het glas: ideale temperatuur, maar een beetje jong. Mooie, onderkoelde, kruidige neus. Zit tussen de donkere blockbusters à la Les deux Rhônes en de lichter gekleurde Rhônes à la Domaine des Tours in. Misschien wat gelijkend op Charvin, maar deze '07 is niet klaar, is behoorlijk hoog in zuren, beetje bitter einde. Pleziert op dit moment (nog) niet. Qua frisheid ben ik op dit moment wel fan.

Parker oppert:

The 2007 Chateauneuf du Pape (70% Grenache, 20% Syrah, and 10% Mourvedre from 65-year-old vines) is an exceptionally strong effort. Aged in tank (80%) and small oak barrels (20%), it is a dense, full-bodied wine revealing an inky/purple color along with notes of graphite, blackberries, and cassis. With a sumptuous, layered, full-bodied texture, sweet, velvety tannins, and zesty freshness as well as acidity, it should drink well for 12-14 years.

This is one of the most ambitious estates as well as burgeoning negociant operations in Chateauneuf du Pape. The two Jaume brothers, Sebastien and Christophe, continue to ratchet up the level of quality with a bevy of brilliant Chateauneuf du Papes and for bargain hunters, some top-flight offerings that include generic Cotes du Rhones as well as Cotes du Rhone-Villages. They also produce an impressive Gigondas. The estate wines, bottled under the name Domaine Grand Veneur, include two of the finest white Chateauneuf du Papes of the village (they own 5 acres of white grapes, a relatively large amount when only 3-4% of the appellation's production is in white wine).

"There is a reason why people have unhealthy obsessions with Burgundy (...)." (Clark Z. Terry)
30-05-2012, 10:27 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 10-12-2012 om 10:51 AM door koen.)
Bericht: #2
RE: Domaine Grand Veneur
Grand Veneur, Les Origines 2001, C9dP

Koen: stevig zwart fruit, wat rood, steviger dan de Julienne ook een bittertje dat heel lang blijft hangen 90

Jo: Meer op z'n fruitige toetsen, warmere wijn dan de Vieille Julienne, kwalitatief nochtans heel dicht erbij.

Carl: Kandijsuiker, gekookte groente, koffie, tannines 90+

Aanvulling 10/12/2012

Doc: die was hem al snel vergeten ... zie berichtje hieronder

Hoe vaker je proeft des te meer je ontdekt, hoe meer je ontdekt hoe groter het genot....
31-07-2012, 12:42 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 31-07-2012 om 12:43 PM door doc.)
Bericht: #3
RE: Domaine Grand Veneur
Don schreef:

Domaine Grand Veneur 2010 “Les Champauvins” Côtes du Rhône.

In de neus Provençaalse kruiden, tabak; saffraan; chocolade. Zachte aanzet in de mond ; mooi pallet van zwart fruit. In de afdronk een tikkeltje scherpe bitterheid met wat branderigheid.
Dit laatste zal zeker met de tijd nog wegebben zodat dit een mooie wijn wordt.
Ik liet de fles niet beluchten en decanteerde de wijn niet wat ik zeker adviseer toch te doen.
Kreeg van Parker 92. Van mij nu een kleine 90 maar die 92 zit er wel in na een aantal jaren kelderrust.

Buvez du vin et vivez joyeux !
09-12-2012, 04:54 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-12-2012 om 04:54 PM door doc.)
Bericht: #4
RE: Domaine Grand Veneur
(31-07-2012 12:42 PM)doc schreef:  Don schreef:

Domaine Grand Veneur 2010 “Les Champauvins” Côtes du Rhône.

In de neus Provençaalse kruiden, tabak; saffraan; chocolade. Zachte aanzet in de mond ; mooi pallet van zwart fruit. In de afdronk een tikkeltje scherpe bitterheid met wat branderigheid.
Dit laatste zal zeker met de tijd nog wegebben zodat dit een mooie wijn wordt.
Ik liet de fles niet beluchten en decanteerde de wijn niet wat ik zeker adviseer toch te doen.
Kreeg van Parker 92. Van mij nu een kleine 90 maar die 92 zit er wel in na een aantal jaren kelderrust.

Ik proefde hem ondertussen ook. Mooie beschrijving van Don. Vooral een bevestiging hier. Mooi geslaagde wijn met een goeie structuur, goed evenwicht en goeie friste. Akkoord met Don's punten. Ik gaf hem wel karaf. Eerste wijn die ik van dit domein drink. Ga in de toekomst hier zeker nog iets van kopen.

Buvez du vin et vivez joyeux !
10-12-2012, 10:49 AM
Bericht: #5
RE: Domaine Grand Veneur
(09-12-2012 04:54 PM)doc schreef:  Eerste wijn die ik van dit domein drink. Ga in de toekomst hier zeker nog iets van kopen.

... als Anneke er niet bij is om de notities een beetje georganiseerd te houden, man, man, man ... 3 berichtjes hoger, een lentedag in Hoeilaart ... remember Big Grin

Hoe vaker je proeft des te meer je ontdekt, hoe meer je ontdekt hoe groter het genot....
10-12-2012, 01:14 PM
Bericht: #6
RE: Domaine Grand Veneur
(10-12-2012 10:49 AM)koen schreef:  
(09-12-2012 04:54 PM)doc schreef:  Eerste wijn die ik van dit domein drink. Ga in de toekomst hier zeker nog iets van kopen.

... als Anneke er niet bij is om de notities een beetje georganiseerd te houden, man, man, man ... 3 berichtjes hoger, een lentedag in Hoeilaart ... remember Big Grin

Big Grin Right ! 't Was wat veel die dag Wink

Buvez du vin et vivez joyeux !
10-12-2012, 01:35 PM
Bericht: #7
RE: Domaine Grand Veneur
De gewone CDR reserve 2010 is nu al erg plezierig om te drinken.
14-12-2012, 07:47 PM
Bericht: #8
RE: Domaine Grand Veneur
Les Champauvins 2010, de laatste fles al want zooo lekker. Als je deze hebt, zeker nu al proeven...wijn die uitblinkt in evenwicht, alles zit erin in de juiste verhouding. Rhone zoals ie moet zijn....
14-12-2012, 09:38 PM
Bericht: #9
RE: Domaine Grand Veneur
(14-12-2012 07:47 PM)Kris schreef:  Les Champauvins 2010, de laatste fles al want zooo lekker. Als je deze hebt, zeker nu al proeven...wijn die uitblinkt in evenwicht, alles zit erin in de juiste verhouding. Rhone zoals ie moet zijn....

Voilà, volledig akkoord !! En die frisheid, njam njam

Buvez du vin et vivez joyeux !
08-01-2013, 06:36 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-01-2013 om 06:37 PM door koen.)
Bericht: #10
RE: Domaine Grand Veneur
(30-05-2012 10:27 AM)koen schreef:  Grand Veneur, Les Origines 2001, C9dP

Koen: stevig zwart fruit, wat rood, steviger dan de Julienne ook een bittertje dat heel lang blijft hangen 90

Jo: Meer op z'n fruitige toetsen, warmere wijn dan de Vieille Julienne, kwalitatief nochtans heel dicht erbij.

Carl: Kandijsuiker, gekookte groente, koffie, tannines 90+

Aanvulling 10/12/2012

Doc: die was hem al snel vergeten ... zie berichtje hieronder

Les Origines 2001: stevig en warm, nog steeds ne "bockbuster", mist toch wat frisheid en verfijning, 86

Hoe vaker je proeft des te meer je ontdekt, hoe meer je ontdekt hoe groter het genot....
04-08-2014, 07:52 PM
Bericht: #11
RE: Domaine Grand Veneur
(09-12-2012 04:54 PM)doc schreef:  
(31-07-2012 12:42 PM)doc schreef:  Don schreef:

Domaine Grand Veneur 2010 “Les Champauvins” Côtes du Rhône.

In de neus Provençaalse kruiden, tabak; saffraan; chocolade. Zachte aanzet in de mond ; mooi pallet van zwart fruit. In de afdronk een tikkeltje scherpe bitterheid met wat branderigheid.
Dit laatste zal zeker met de tijd nog wegebben zodat dit een mooie wijn wordt.
Ik liet de fles niet beluchten en decanteerde de wijn niet wat ik zeker adviseer toch te doen.
Kreeg van Parker 92. Van mij nu een kleine 90 maar die 92 zit er wel in na een aantal jaren kelderrust.

Ik proefde hem ondertussen ook. Mooie beschrijving van Don. Vooral een bevestiging hier. Mooi geslaagde wijn met een goeie structuur, goed evenwicht en goeie friste. Akkoord met Don's punten. Ik gaf hem wel karaf. Eerste wijn die ik van dit domein drink. Ga in de toekomst hier zeker nog iets van kopen.

Wijn die momenteel vooral nog op volle fruitigheid zit. Mooie zuren ook die het geheel fris houden. Nog voldoende tannines ook. Laat deze wijn gerust nog enkele jaartjes rusten. 89

"The poor man, the budget drinker, is forced to make choices and sacrifices that can only sharpen his discrimination and his appreciation of competing pleasures. Starting at the top, one will miss the climb." Jay McInerney, auteur van Bright Lights, Big City
13-10-2014, 07:27 PM
Bericht: #12
RE: Domaine Grand Veneur
Champauvins 2010

Nog een flesje hiervan gedronken maar deze keer wel gekarafeerd. Kwam eerst nogal stroef over maar na een half uurtje lucht komt hij meer open. Lekker maar niet supercomplex. 88

"The poor man, the budget drinker, is forced to make choices and sacrifices that can only sharpen his discrimination and his appreciation of competing pleasures. Starting at the top, one will miss the climb." Jay McInerney, auteur van Bright Lights, Big City
16-11-2014, 11:37 AM
Bericht: #13
RE: Domaine Grand Veneur
Laatste flesje champauvins 2010: zoals hierboven beschreven lekker fruitig en vlot drinkend. Ging goed bij taco's en tortilla's

Wine is sunlight , held together by water !
29-05-2015, 05:45 PM
Bericht: #14
RE: Domaine Grand Veneur
Champauvins 2012. Niet zo lekker als de 2010 maar dat was dan ook een ad-fundum wijn. Misschien morgen een halve ad fundum ? Sowieso nooit gekloot met Grand Veneur.
28-09-2015, 10:31 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 28-09-2015 om 10:39 AM door Venne.)
Bericht: #15
RE: Domaine Grand Veneur
Les Origines 2005 (uurke of 3 karaf gehad)
Dit heeft alles wat een goede C9DP moet hebben.
De jaartjes hebben hem goed gedaan en alles is mooi in balans gekomen. Nog weinig tertiairs maar wel fris krokant fruit , zachte tannines en mooi mondvullend en een lange afdronk. Geen power blockbuster maar een fijne wijn die perfect ging bij de steak en prachtige champignons saus!

Ivm met de uitdrukking van "gekloot" van kris hierboven (uit welke film komt dit?) :
Wa da djog doet of dinkt
Van ien zaok mog djieje zeker zen
Gekloet zet djieje altijd
Nu, murge, volgende week, volgend joar
Tot t einde der tijde

Gekloet

Wine is sunlight , held together by water !
28-09-2015, 08:10 PM
Bericht: #16
RE: Domaine Grand Veneur
Dronk enkele weken terug van Domaine du Clos de Sixte, Lirac 2010. Prachtwijn, alles wat Z-rhone moet hebben. Alles in balans, fraîcheur....De stijl van Alain Jaume ligt me wel ! Gekocht bij David David in Waremme

(28-09-2015 10:31 AM)Venne schreef:  Les Origines 2005 (uurke of 3 karaf gehad)
Dit heeft alles wat een goede C9DP moet hebben.
De jaartjes hebben hem goed gedaan en alles is mooi in balans gekomen. Nog weinig tertiairs maar wel fris krokant fruit , zachte tannines en mooi mondvullend en een lange afdronk. Geen power blockbuster maar een fijne wijn die perfect ging bij de steak en prachtige champignons saus!

Ivm met de uitdrukking van "gekloot" van kris hierboven (uit welke film komt dit?) :
Wa da djog doet of dinkt
Van ien zaok mog djieje zeker zen
Gekloet zet djieje altijd
Nu, murge, volgende week, volgend joar
Tot t einde der tijde

Gekloet
28-09-2015, 09:06 PM
Bericht: #17
RE: Domaine Grand Veneur
David, djieje zet ne winner! just
tsjing tsing , da doen we ne Clio op ope!

Wine is sunlight , held together by water !
29-09-2015, 06:44 AM
Bericht: #18
RE: Domaine Grand Veneur
(28-09-2015 10:31 AM)Venne schreef:  Les Origines 2005 (uurke of 3 karaf gehad)
Dit heeft alles wat een goede C9DP moet hebben.
De jaartjes hebben hem goed gedaan en alles is mooi in balans gekomen. Nog weinig tertiairs maar wel fris krokant fruit , zachte tannines en mooi mondvullend en een lange afdronk. Geen power blockbuster maar een fijne wijn die perfect ging bij de steak en prachtige champignons saus!

Ivm met de uitdrukking van "gekloot" van kris hierboven (uit welke film komt dit?) :
Wa da djog doet of dinkt
Van ien zaok mog djieje zeker zen
Gekloet zet djieje altijd
Nu, murge, volgende week, volgend joar
Tot t einde der tijde

Gekloet

Rundskop , kvinnet ne goe film !
20-12-2015, 09:45 AM
Bericht: #19
RE: Domaine Grand Veneur
De gewone C9dp 2010 bleef onder de verwachtingen. Mooie neus thans, maar in de mond iets te gewoon voor een C9dp, kruidig ok maar niet echt complex. Afdronk medium lang. De Clos de Sixte Lirac moet niet veel onderdoen voor 1/2 van de prijs. Ik vermoed dat de parcellaire C9dp cuvées van Jaume beter zijn.
30-12-2015, 08:25 PM
Bericht: #20
RE: Domaine Grand Veneur
Bowmore schreef 10 dagen terug op discussie Chateau des Tours:
Voor de eerste keer de CDR 2010 gedronken. Niet slecht maar te duur geprijsd. Voor een 10€ koop ik liever de Lirac 2010 Grand Veneur, die bijna exact dezelfde wijn is.

Curieus als ik geworden was naar die Lirac ben ik gaan zoeken waar die te kunnen kopen (heb gekozen voor LePurSang) en heb dan maar meteen enkele flessen van de wijnmaker Alain Jaume aangeschaft (niet enkel de Lirac) na het lezen van verslagen h(i)er en der...

Clos de Sixte 2011 - 12,95€
Lekker veel fruit in de neus, vlezig, mineraliteit, provençaalse kruiden. Tegelijk fris (munt) en toch alcohol-gedragen (15%) maar zeker niet storend (niet zoals bij de Sénéchaux '11 van eerder deze week...).
Heerlijke drinkwijn 89/100.

Wat ik daar dan wel moet aan toevoegen, Bowmore's quote indachtig, is dat dit absoluut niet 'bijna exact dezelfde wijn is' als de CdR van des Tours of eender welke wijn van Reynaud. Ik heb nog in geen enkele Rhône-wijn een soortgelijke combinatie van die subtiliteit-klasse-elegantie en herkenbare peper ontdekt als bij een fijnzinnige en eigenzinnige Reynaud-wijn...
Kost idd tegenwoordig 18,50€ in België. Op het domein zelf zijn er gunstigere tarieven, naar het schijnt...

Bibere humanum est, ergo bibamus.
31-12-2015, 12:28 PM
Bericht: #21
RE: Domaine Grand Veneur
(30-12-2015 08:25 PM)Bert schreef:  Bowmore schreef 10 dagen terug op discussie Chateau des Tours:
Voor de eerste keer de CDR 2010 gedronken. Niet slecht maar te duur geprijsd. Voor een 10€ koop ik liever de Lirac 2010 Grand Veneur, die bijna exact dezelfde wijn is.

Curieus als ik geworden was naar die Lirac ben ik gaan zoeken waar die te kunnen kopen (heb gekozen voor LePurSang) en heb dan maar meteen enkele flessen van de wijnmaker Alain Jaume aangeschaft (niet enkel de Lirac) na het lezen van verslagen h(i)er en der...

Clos de Sixte 2011 - 12,95€
Lekker veel fruit in de neus, vlezig, mineraliteit, provençaalse kruiden. Tegelijk fris (munt) en toch alcohol-gedragen (15%) maar zeker niet storend (niet zoals bij de Sénéchaux '11 van eerder deze week...).
Heerlijke drinkwijn 89/100.

Wat ik daar dan wel moet aan toevoegen, Bowmore's quote indachtig, is dat dit absoluut niet 'bijna exact dezelfde wijn is' als de CdR van des Tours of eender welke wijn van Reynaud. Ik heb nog in geen enkele Rhône-wijn een soortgelijke combinatie van die subtiliteit-klasse-elegantie en herkenbare peper ontdekt als bij een fijnzinnige en eigenzinnige Reynaud-wijn...
Kost idd tegenwoordig 18,50€ in België. Op het domein zelf zijn er gunstigere tarieven, naar het schijnt...

De 2011 heb ik nog niet gedronken doch van de 2010 heb ik 36 flessen gehad aan 10,50€. Voor mij hetzelfde karakter als de Tours 2010 die ik onlangs dronk.
31-12-2015, 05:30 PM
Bericht: #22
RE: Domaine Grand Veneur
(30-12-2015 08:25 PM)Bert schreef:  Clos de Sixte 2011 - 12,95€
Lekker veel fruit in de neus, vlezig, mineraliteit, provençaalse kruiden. Tegelijk fris (munt) en toch alcohol-gedragen (15%) maar zeker niet storend (niet zoals bij de Sénéchaux '11 van eerder deze week...).
Heerlijke drinkwijn 89/100.

Op dag 2 meer opengebloeid en nog boeiender 90-91/100

Intussen ook gisteravond de Rasteau van Jaume opengedaan.
Kruidig en met een gebakken ardeense ham (bienespe, zoals ze hier zeggen) als voornaamste aroma dat uit het glas springt. Lijkt me beeje typisch aan Rasteau te zijn.
Straks de rest serveren.

Bibere humanum est, ergo bibamus.
31-12-2015, 07:07 PM
Bericht: #23
RE: Domaine Grand Veneur
(31-12-2015 05:30 PM)Bert schreef:  
(30-12-2015 08:25 PM)Bert schreef:  Clos de Sixte 2011 - 12,95€
Lekker veel fruit in de neus, vlezig, mineraliteit, provençaalse kruiden. Tegelijk fris (munt) en toch alcohol-gedragen (15%) maar zeker niet storend (niet zoals bij de Sénéchaux '11 van eerder deze week...).
Heerlijke drinkwijn 89/100.

Op dag 2 meer opengebloeid en nog boeiender 90-91/100

Intussen ook gisteravond de Rasteau van Jaume opengedaan.
Kruidig en met een gebakken ardeense ham (bienespe, zoals ze hier zeggen) als voornaamste aroma dat uit het glas springt. Lijkt me beeje typisch aan Rasteau te zijn.
Straks de rest serveren.

Goed domein dus toch he... Op LpdV ook zeer populair.
Dronk ooit eens de CH9 1999, was ook zeer mooi.

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)
09-01-2016, 09:51 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-01-2016 om 09:52 PM door Bert.)
Bericht: #24
RE: Domaine Grand Veneur
Côtes du Rhône - “Les Champauvins”
2013


Daar waar de 09 en 10 in Rhône veelal zwaardere veelal alcoholische jammy-wijnen opleverden,
blijkt 2013 een jaar te zijn dat makkelijker, vlotter en frisser voor de dag komt. Minder materie, hoogst waarschijnlijk ook een minder lang leven beschoren dan voorgenoemden, maar daarom niet minder smakelijk, lekker toegankelijk - probleem voor alcoholici want easy-drinking (al kiezen die ongetwijfeld liever voor Cara-pils).
Biezonder smakelijke, fruitige en frisse CdR.
89/100

Bibere humanum est, ergo bibamus.
10-01-2016, 12:03 AM
Bericht: #25
RE: Domaine Grand Veneur
(09-01-2016 09:51 PM)Bert schreef:  Côtes du Rhône - “Les Champauvins”
2013


Daar waar de 09 en 10 in Rhône veelal zwaardere veelal alcoholische jammy-wijnen opleverden,
blijkt 2013 een jaar te zijn dat makkelijker, vlotter en frisser voor de dag komt. Minder materie, hoogst waarschijnlijk ook een minder lang leven beschoren dan voorgenoemden, maar daarom niet minder smakelijk, lekker toegankelijk - probleem voor alcoholici want easy-drinking (al kiezen die ongetwijfeld liever voor Cara-pils).
Biezonder smakelijke, fruitige en frisse CdR.
89/100

Vandaag de CDR van Pierre Usseglio geopend, ook 2013 en ook zo fris en kruidig!

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)
16-01-2016, 09:45 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 16-01-2016 om 09:49 PM door Bert.)
Bericht: #26
RE: Domaine Grand Veneur
(10-01-2016 12:03 AM)vinejo schreef:  
(09-01-2016 09:51 PM)Bert schreef:  Côtes du Rhône - “Les Champauvins”
2013


Daar waar de 09 en 10 in Rhône veelal zwaardere veelal alcoholische jammy-wijnen opleverden,
blijkt 2013 een jaar te zijn dat makkelijker, vlotter en frisser voor de dag komt. Minder materie, hoogst waarschijnlijk ook een minder lang leven beschoren dan voorgenoemden, maar daarom niet minder smakelijk, lekker toegankelijk - probleem voor alcoholici want easy-drinking (al kiezen die ongetwijfeld liever voor Cara-pils).
Biezonder smakelijke, fruitige en frisse CdR.
89/100

Vandaag de CDR van Pierre Usseglio geopend, ook 2013 en ook zo fris en kruidig!

Ook fijne wijnen; heb van Usseglio ook nog de Ch9 liggen.
Btw: 'Men' zegt dat Gigondas in 2013 beste performer vd Rhone is
Eerder deze week de Ventoux 2013 gedronken: Les Gélinottes
Leuke drink-wijn voor op een BBQ maar niet echt een stand-alone performer. Er is in Ventoux beter te vonden (cfr. Pesquié, Fondrèche)
85/100

Bibere humanum est, ergo bibamus.
17-02-2016, 09:16 PM
Bericht: #27
RE: Domaine Grand Veneur
Vacqueyras 2012
om het eens kort, simpel en volks te houden:
zo lekker man...
89+

Bibere humanum est, ergo bibamus.
17-02-2016, 11:22 PM
Bericht: #28
RE: Domaine Grand Veneur
(17-02-2016 09:16 PM)Bert schreef:  Vacqueyras 2012
om het eens kort, simpel en volks te houden:
zo lekker man...
89+

Waar haalt gij al die Grand Veneurwijnen Bertus?

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)
18-02-2016, 08:29 PM
Bericht: #29
RE: Domaine Grand Veneur
(17-02-2016 11:22 PM)vinejo schreef:  
(17-02-2016 09:16 PM)Bert schreef:  Vacqueyras 2012
om het eens kort, simpel en volks te houden:
zo lekker man...
89+

Waar haalt gij al die Grand Veneurwijnen Bertus?

bij Wijnhuis Blommaert te Oudenaarde, Jo
http://www.wijnhuisblommaert.be/assortiment.asp
5% korting vanaf 100€ (ssssssst, nie doorvertellen)

Heb ook nog de ch9's liggen

Bibere humanum est, ergo bibamus.
18-02-2016, 10:32 PM
Bericht: #30
RE: Domaine Grand Veneur
(18-02-2016 08:29 PM)Bert schreef:  
(17-02-2016 11:22 PM)vinejo schreef:  
(17-02-2016 09:16 PM)Bert schreef:  Vacqueyras 2012
om het eens kort, simpel en volks te houden:
zo lekker man...
89+

Waar haalt gij al die Grand Veneurwijnen Bertus?

bij Wijnhuis Blommaert te Oudenaarde, Jo
http://www.wijnhuisblommaert.be/assortiment.asp
5% korting vanaf 100€ (ssssssst, nie doorvertellen)

Heb ook nog de ch9's liggen

Ok, we houden dit onder ons!
thank you

Als men alles en iedereen spaart en beschermt, heeft men volstrekt niks te zeggen (Marc Mijlemans)


Ga naar locatie: