Wat ben jij aan het drinken nu?
|
07-04-2025, 10:34 AM
![]() |
|||
|
|||
RE: Wat ben jij aan het drinken nu?
Ik kocht enkele jaren geleden de Grand Siecle N°24 van Laurent Perrier via Klassewijnen in promotie.
Die bestaat uit druiven van jaargang 2004, 2006 en 2007 Idee was om die fles te openen wanneer ons huis afbetaald was in 2021. Maar dan kwam Covid, stopte mn vrouw met alcohol drinken...enfin, de fles bleef daar liggen. Tot dit weekend, onze zoon was er 21 geworden en het leek me fijn om die speciale fles te openen en samen met zoon en schoondochter te degusteren. Zij waren immers geboren in 2004 en wij waren getrouwd in 2006. Ze had enkele jaren in haar originele doos in onze gang gelegen, en was onlangs nog maar verhuisd naar de klimaatkast, want zo'n flessen stapelen voor geen meter. Enfin, ze viel tegen eigenlijk. Ik had gehoopt van een belegen neus te vinden met wat honing, caramel, brioche ofzo maar die bleef weg. Ook in de mond had ik geen wauw gevoel, eerder....tja een goedkope champagne. Lag de verwachting té hoog of had ik té lang gewacht, geen idee, maar aan €135 viel dit héél zwaar tegen. De jeugd vond ze 'lekker', tgoh ja das ook al iets waard zeker.... Live your life to the fullest, because it only happens once... |
|||
|